KOJE SU POLITIČARI NAJVIŠE U MEDIJIMA? Od 27. listopada do 5. studenog Karamarko i Milanović spomenuti više od 24 tisuće puta!

Jutarnji.hr Političke analize

Prema istraživanju koje je prema podacima iz Metricoma proveo MediaNet, učestalost spominjanja čelnika dvije najveće koalicije u medijima je porasla u razdoblju neposredno prije izbora.

Tomislav Karamarko u prednosti je pred Zoranom Milanovićem. Ukupno 12.617 puta se pojavio Karamarko u društvenim medijima u razdoblju od 27.10.15.  do 5.11.15., dok se 8.198 puta pojavio u razdoblju od 18.10.-27.10.15. Ukupno 11.628 puta se pojavio Milanović u društvenim medijima u razdoblju od 27.10.2015. do 5.11.2015., dok se u prvom razdoblju od 18.10.-27.10.15. spominje 10.000 puta.

Na prvoj ilustraciji vidi se u kojim medijima se kandidati najviše spominju – kod obojice je prvi portal i pripadajući forum Jutarnjeg.hr.

M2

Kada su u pitanju pojmovi koje korisnici na društvenim mrežama najviše povezuju s određenim kandidatima, rezultati su sljedeći:

 

M3

Na sljedećoj ilustraciji se vidi napredak u medijskoj prisutnosti kod oba kandidata u razdoblju neporedno prije izbora u odnosu na devet dana koji su im prethodili.

M4

Sljedeća ilustracija pokazuje kako je Karamarko uspješniji od Milanovića na Twitteru, Facebooku te ima blagu prednost na forumima. Akutalni premijer pak bolje prolazi na portalima.

M6

Od komentatora / autora na društvenim mrežama i dalje je najaktivniji Sunny Anderson, slijede HRT izbori, HRT vijesti pa politički analitičar Krešimir Macan. Većina objava o izborima, njih 72 posto, je vrijednosno neutralna.

M1